HUYSUZ YARAMAZ ÇOCUKLAR İÇİN OKUNACAK DUA..!

HUYSUZ YARAMAZ ÇOCUKLAR İÇİN  OKUNACAK DUA..!
HZ. enes (r.a)’den rivayetle, Allah rasülü (s.a.v.) şöyle buyuruyor.
__ Huysuz arkadaş, çoçuk ve hayvan görürseniz, iki kulağına

şu ayeti 7 kere okuyun: Besmele çekelim…
” E fe ğayra dinillahi yebğüne ve lehü esleme

men fis semavati vel ardı tav ‘ an ve kerhen ve ileyhi yürceün.”
ALİ İMRAN SURESİ 83.AYET

HUYSUZ YARAMAZ ÇOCUKLAR İÇİN OKUNACAK DUA..!” üzerine 31 düşünce

  1. benim oglum çok yaramaz . çok sinirli ve asabi 10 yaşında erkek çocugu . beni ve ablasını dövüyor . tesirli bir dua bilen varmı ne olur yardım edin bana

  2. canim, ben cok guzel bir Formul biliyorum ! sana vurdugunda 7 kere tekrarlamalisin, cok ise yariyor, Bismillah diyip, bir guzel doveceksin, anneye vurmak neymis anlasin, bak nasil hemencicik dinillahi yebğüne ve lehü oluyor. ( benimde iki oglum var ) .

  3. Cocuk dövmek sorunu cözmez , daha cok sorunu buyutur.. Cocugunuza tam tersine sevgi göstermelisiniz.. cocuk cok hircinsa muhakkak ki sevgi eksikligindendir.. benim de 3 oglum var.. iki tanesi kucuk, cok yaramazlar. ama dayagin cözum olmadigini dusunuyorum..
    EL-HALIM ismini cocugunuzun yuzune karsi icinizden zikredin .. sonra evde insirah suresini okuyun.. cocugunuza da dini egitim verin .. eger evde kuran okunursa , yada internetten kuran acip dinletin , cocugunuz insaallah sakinlesecektir.. Sabahlari oglunuzu uyandirmadan önce 7 ayet-el kürsi 7 Felak 7 Nas okuyup uzerine ufleyin..

    Ayrica Pedogog Adem Gunes’in Anadolu Pedogojisi yöntemini öneririm.. http://www.ademgunes.com/

  4. bende bi çocuk annesiyim benim oğlumda aynı çok yaramaz asabi beni herkesi dövüyo çok hırçın çok sinirli sevgi deseniz fazlasıyla görüyo dövmek işe yaramıyo evet çok şey denedim okudum hala aynı bide bunu deneyecem tşkrlr….

  5. 12 yaşıda çok ama çok sorunlu,huysuz,herşeyden mıcırıklık çıkaran,istekleri bitmek bilmeyen bir kızım var.40 yaşındaayım ama şu son 1 senede ruhumu bitirdi sanki.sayfanızdaki duaların çoğunu uyguluyorum.şimdi Ali imran suresini deneyeceğim.acaba başka önerileriniz var mı.TEŞEKKÜRLER

    • Pinar Hanim , 12 yas kizlarda asagi yukari ergenlik yasina giris yasidir. Ergenlik döneminde malesef en uslu olan cocuklar bile hircinlasir cunku kendi benligini ispatlamaya calisiyor.. Eger bu durum ile basa cikamiyorsaniz ki endiselenmeyin bir cok ebeveyn basa cikamiyor , bir uzmandan yardim almanizi öneririm.

  6. benim oğlum2.5 yaşında çok yaramaz yaptığı yaramazlıklar sanki10 yaşındaki çocuklar gibi çevredeki çocuklara bize çok hırçın davranıyor bu yüzden biryare gidemiyoruz çocukları dövüyor haliyle yanlız kalıyor bunada üzülüyorum beni çileden çıkartıyor okumam gereken bir dua varmı sağolun

  7. Cocugunuza ya Halim ismi serifini 88 defa okuyup ufleyiniz.Cocugunuza haram lokma yedirmekten sakininiz ve cocugunuza besmelesiz yemek yedirmeyiniz , tuvalete giderken de besmelesiz girmesin.. insaallah faydasini görursunuz, sifa Allah’tan

  8. benim 7 yaşında bi oglum var çok asabi ve kavgaya herzaman hazır bire gidiyor hergün şikayet herkezi dövüyor ve küfür ediyor ne yapıcamızı şaşırdık pedakokoda götürdük hiperaktif çıktı ilaç verdi ama etkili olmadı yardımcı olucak olan olusa sevinirim

  9. benim 3 yaşında kızım var bu son zamanlarda yaramazlığı iyice arttı ne yapacam şaşırdım her duayı okuyorum üzerine hamileyim beni çok üzüyo sonrada kasılıyorum laf anlatamıyorum

    • sizin haricinizde etrafinizdaki baska insanlar mesela babasi, dedesi, ninesi , teyzesi de ilgilensin biraz.. disariya cikarip gezdirsinler.. arada sirada sizden uzaklassin.. her ikiniz acisindan da iyi olur..

  10. izmirde oturuyoruz gündüz sıcak çıkamıyoruz akşamları bazen parka götürüyoruz teyzesinin oğlu var 2 yaşında onunla bi bakıyorum iyiler bi bakıyorum birbirlerini yiyorlar çoçuk tabi laf anlamıyo hamileliktenmidir nedir aşırı duygusal oldum sözümü tutmuyor diye oturup ağlıyorum

    • benimde ogullarimin biri 6 yasinda digeri 5 , bazen cok guzel oynuyorlar , bazen de deli gibi kavga ediyorlar.. onlar da benim sözumu dinlemiyorlar.. :) sizin durumunuz dediginiz gibi hamilelikle ilgili olabilir.. hamilelik dönemlerinde bayanlar daha hassas oluyorlar..

  11. doğru haklısınız,en çok sorun kızımla ilgili mesela üzerine gece pijamalarını giyip yatıyor ya sabah olunca onu üzerini değiştirmeye ikna edemiyorum her yolu deniyorum güzellikle yapmıyor bu sefer sinirlenip bağırıyorum beni çıldırtıyo saçlarını bağlıyamıyorum bu sıcakta gözünün önünde duruyor peşine koşturmaktan hamilelik boyunca hiç kilo almamışım ama bebek iyi çok şükür

    • Rabbim yardimciniz olsun , amin.. hamilelik bitince belki duzelir hersey..

      yeni bebek dogdugu zaman hastaneden eve gelirken kiziniza bir hediye getirin , bunu sana kardesin getirdi deyin , böylece kardes kisknacligi en bastan engellenmis olur.. kardesini hemen sever..

  12. teşekkür ederim öneriniz için yapıcam inşallah, bu gün kızım beni yine çok üzdü sabah babaannesi çağırdı oraya gittik ama kızım bir türlü üzerini değişmeye ikna olmadı ne yapsamda etrafında kim varsa denedi olmadı çok huysuz oldu eline ne geçse etrafa saçıyor yani anlatılmaz bi huysuzluk aksilik var üzerinde yaşayan anlar bunu babanın ilgisi yok zaten evimize bilgisayar gelmiş geleli tek başıma uğraşıyorum işte bakalım Allah yardımcım olsun sizindekafanızı ağrıtıyorum kusura bakmayın çok bunaldım son zamanlarda

  13. 7 yasin de olabilir….. ayrıca bir kitapta yazan ,uyurken alnının ön saçlarından tutup kadir suresi okumya devam etmekte oluyormuş ben okudum ama sürekli değil… sakinlik oluyor

  14. benim 2.5 yaşında bir kızım var çok yaramaz hiç yerinde durmuyor dışarıya çıktığımızda etraftaki bebeklere saldırıyor 4 tane ablası var hiçbiri onu durduramıyor ve bende hiç yerinde durmak bilmiyor

  15. merhabalar.benimde 3 yaşinda bi oglum war.isim oldugu zamanlar bisiklete bincem diye tutturuyor.cildirmiscasina agliyor.catlicak sanki dio gorenler.sakin bi ses tonuyla guzelce konusuyorum ama hic ise yaramio.herşeyi denedim.ne onerirsiniz.sinirimden agliyorum cogu zaman.tskkurler smdiden.

  16. selam aleykim benimde yüreğimi tükedende annem ve çocuk gibi ustam var bu dua onlara karşı yüzlerine okusam olurmu teşekkür ederim ali imram süresi 83,ayet

  17. esselamün aleyküm benim 9 yaşında bir oğlum var hiperaktif ve dikkat dağınıklığından muzdaribim.hergün okulda sıkıntı yaşıyoruz…ders çalışmasını hiç sevmiyor… yaramazlıkları anlamışsınızdır…bende ali imran 83 ayetimi okumalıyım… şimdiden allah razı olsun

  18. benim 2 tane kardeşim var sürekli annesine babasına karşı gelip onları dövüyor ben ödev yaparken ödev kagıtarımı yırtıyor.her
    zaman bu böyle evde sürekli orayı burayı bozuyor aksi halde cokda sinirli ama yapcak bişi yok yok tek çare dua oldugunu düşünüyorum
    .

  19. selamün aleyküm.benim de ocak ayında 7 olacak bi oğlum var çoooo yaramaz söz dinleme diye bi yetisi yok.pijama giydirmek imkansız.ders yaptırmak imkansız televizyon bağımlısı doktora gittik hemen ilaç verdi ama kullanmıyorum.rabbime dua ediyorum cümlenin evladı ve benimkine de sakinlik vesin diye

  20. 3,5 yasinda ve 15 aylik olmak uzere iki kizim var. Sorunum buyugunun laf dinleme oraninin sifir olusudur.kulaklari sagir sanki,defalarca buyuk bir sabirla yapma etme diye seslensem de nafile.sonunda sinir kupu oluyorum.bu sira daha bi arsiz oldu dil cikarmalar,ben bagirinca yuzume hahaha diye yaladan gulmeler.agzini yamultup simarik konusmalar da basladi.allahimdan fazla fazla sabir diliyorum.esim her ay 15 gun sehir disarda oluyor ve ben iki kizima da sabirla iyi bakmam gerekiyor.ya sabir allahim.

    • Degerli kardesim, sabir yerine dayanma gucu dileyin.. cunku sabir ancak zor durumlarda gösterilir.. sabrin tecelli edebilmesi icin musibetin olmasi gerekir.. bunun yerine la have cekmeyi deneyin.. Rabbim yardimciniz olsun..

  21. 19 yaşında oğlum var çokk sinirli ve asiii bildiğini okuyor :( bir şey desem hemen bağırıyor hatta üstüme yürüyor nerdeyse dövecek ne yapmam lazım ne olur yardım edin bi dua varmı

  22. benim oğlumda çok hırçın çok asabi vebeni dövüyor kardeşi doğduğundan beri çok huy değiştirdi çok aşırı kıskanıyor kardeşine zarar vermeye başladı anlatıyoruz olmuyor son zamanlarda dövmeye başladım ne yapacağımı bilmiyorum oğlum altı yaşında artık anlayacak yaşta diye düşünüyorum yardımlarınızı bekliyorum

  23. 2.tane kızım var çok yaramazlık yapıyorlar evimizde çok ses çıkıyor dilimden zikir düşmüyor hergün ağlıyorum korkuyorum kendim allah aşkına bana yardım ettin büyük kızım beni hiç dinlemiyor evimde huzur kalmadı

Bir Cevap Yazın

